Communiceren is niet altijd makkelijk. Met de één lukt het wel, met de ander niet. Jouw gedrag roept gedrag bij de ander op en voor je het weet zit je in een situatie die je niet wilt.
Advocaten en zorgprofessionals moeten in de praktijk veel (lastige) gesprekken voeren. Met collega’s, bestuurders, assistenten, patiënten of cliënten. Communicatie vormt daarbij de basis van een goed gesprek, professioneel en persoonlijk. Met gesprek in de praktijk experimenteer en onderzoek je een uur lang real-time hoe jij het beste een professioneel gesprek kunt voeren. Je zet twee stappen:
Stap 1: je wilt natuurlijk sparren met iemand die jouw sector kent. Je vult het startformulier in of neemt contact met ons op. Wij kiezen een adviseur die past bij jouw vraag en plannen het gesprek in. Je ontvangt van ons een bevestiging met daarin een (digitale) uitnodiging.
Stap 2: je voert het gesprek met een adviseur, met veel ervaring in reflectie en constructieve feedback. Hij of zij stelt nog een paar vragen over wat je precies wilt leren. Daarna start het gesprek. Jij en de adviseur bespreken telkens bij time-outs hoe het gaat en hoe je overkomt. Als je wil, dan kan een vervolggesprek worden gepland.
Wij kunnen voor organisaties verschillende pakketvormen samenstellen. Meer informatie hierover? Neem contact met ons op.
MCG Consulting | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | Zoeken | Klachtenregeling | Copyright 2024